Erkan Petekkaya Divane Aşık Gibi Dinle & Şarkı Sözleri Sözü

Erkan Petekkaya  tarafından Türk Kalp Vakfı yararı için seslendirilen Divane Aşık Gibi şarkısı video izleme sitelerine yüklenir yüklenmez izleyiciler tarafından oldukça beğenildi. DMC etiketiyle yayınlanan ve 12 Kalp  albümünde yer alan Divane Aşık Gibi Şarkısı  Erkan Petekkaya tarafından seslendiriliyor.Netd'de. farkıyla video izlenme sitelerine yüklenen video klip yüklendiği andan itibaren izleyenler tarafından izlenme rekorları kırmaya başladı.

Söz ve Müziği  (Maçkalı) Hasan Tunç a ait Divane Aşık Gibi şarkısının düzenlemesi  Febyo Taşel tarafından yapılmış.Erkan Petekkaya Divane Aşık Gibi şarkı sözleri ve Erkan Petekkaya Divane aşık gibi video klibine sitemizden ulaşabilir ve yorumlarınız ile katkı sağlayabilirsiniz.

Divane Aşık Gibi Şarkı Sözleri
Divane aşuk gibi da dolaşirum yollarda
Kız senin sebebune yar senin sebebune
Kaldım istanbullarda kadım istanbul...

Baban beni babamdanda birkerecuk istesun
Allahın emri ile allahın emri ile
Gelinum olsun desin gelinum olsun.

Sar beluna belunada karadeniz Kuşağı
Sar beluna belunada karadeniz kuşağı
(E kız sen da dermusun
Oy kız sen da dermusun
Alsam ha bu uşağu.

Yüksek dağun kuşuyumda selviye konacağum
İste beni babamdan iste beni anamdan
Vermezse kaçacağum vermezse kaça.

Al şalum yeşil şalım da dünyayı dolaşalum
(Sen yağmur ol ben bulut
Maçkada buluşalum maçkada bulu.

0 Comments

Yorum Gönder