Ben Bilmem Eşim Bilir 30 Ekim Arabayı Kim Kazandı Hangi Çift Arabayı Aldı?

Ben Bilmem Eşim Bilir Haftanın Finalinde Ufuk Özkan ile araba dağıtmaya devam ediyor. Kış sezonunun gelişiyle Şule Zeybek’in sunduğu Ben Bilmem Eşim Bilir Evi tamamı değişen yarışmacı çiftlerinden hafta içerisinde yapılan yarışmalarda final bileti kazanan 4 çiftimiz Ufuk Özkan ile 30 Ekim PAzar günü 16:30 da Kanal D ekranlarında araba için yarışıyorlar.


30 Ekim Ben Bilmem eşim Bilir 1. Turda “Kır dök Rahatla ” yarışması ile erkekler 1000 puan için yarıştılar ve ilk oyunu  Zeynep-Özkan çifti kazandı.


Ben Bilmem Eşim Bilir 30 Ekim 2. yarışmasında Kafa Golü yarışması ile 2000 puan için yarıştılar. 2. oyunu Duygu-Nail çifti kazandı.


30 Ekim 3. Turda Ben Bilmem Eşim Bilir Haftanın Finali yarışmacıları Aşkın Gözü Kördür yarışması ile erkekler eşlerine gözleri kapalı servis yaptılar ve Kübra-Zafer çifti 3000 puanın sahibi oldular

ben bilmem eşim bilir ile ilgili görsel sonucu
Finalden önceki son oyun olan 4. turda ise 4000 puan için üstü kadeh dolu örtü çekme yarışması ile 4000 puan ile 2. finalist belirlendi. 2. finalistler Duygu-Nail çifti oldu.

Ben Bilmem Eşim Bilir 30 Ekimde Arabayı Kim Kazandı?

Final Yarışması olan Bar Masası Yarışmasında ise ilk 10 yapan çift araba kazanacak. Bakalım Ben Bilmem Eşim Bilir Haftanın Finali 30 ekimde arabayı Kim Kazanacak? Hangi Çift 30 Ekim Ben Bilmem Eşim Bilir Araba Kazanacak?
ben bilmem eşim bilir ile ilgili görsel sonucu
30 Ekim Ben Bilmem Eşim Bilir haftanın finalinde final oyununa kalan Duygu NAil çifti ile Kübra Zafer çifti bar masası oyununda kıyasıya yarıştı. Başa başa giden yarışmada ilk 10 yapan çift Fuygu-Nail çifti oldu ve arabayı kazandılar.

0 Comments

Yorum Gönder