Aybüke Poçan ~ Başka Hayatlarda Dinle / Sözleri Sözü

Keşfedilmemiş sesler serisine Aybüke Poçan adlı isimle devam ediyorum, Başka hayatlarda adlı şarkıyı seslendiren güzel sesi bayan arkadaşımızın sesi oldukça hoş karşılanmaktadır ki belli bir dinleyici kitlesine sahip olduğunuda biliyoruz.

Ayrıca Aybüke bir kaç farklı küçük mekanlardan teklif aldığınıda duyduk şimdilik hobi olarak söylediğini, müzik dinlemek ve söylemek çok keyif verici bir durum bunun ticaretini şimdilik düşünmüyorum diyerek kendinden emin konuşmuştur.

Sözleri:
Gördüklerim değil beni gömdüklerim kanattı
Ellerim değil beni kanatlarım yaşattı
Sizde beni bu zamanlar mutsuz etti
Geçti, geçmemişlik çok etkiledi

Beni ben yapan her şey ikinci planda
Seni sen yapan herkes geride kalmışsa

Çık karşıma otobüste yada durakta bak bana
Caner gibi başka hayatlarda

0 Comments

Yorum Gönder