Bilal Sonses Ziyanı Yok Dinle / Sözleri Sözü

Bilal Sonses müziklerini söylemeye devam ediyor hayran kitlesini her geçen gün daha da genişleten başarılı genç arkadaşlardan biriside Bilal'dır biliyorsunuz ki son zamanlarda söylediği şarkılar çok beğenildi, dinlendi sevildi..

Sitemizin keşfedilmemiş şarkıları kategorisine eklediğimiz Ziyanı Yok şarkısının sözlerine aşağıdan ulaşabilirsiniz, ayrıca videodan online dinleyebilirsiniz.

Sözleri:

Çok kızgınım kendime bu ara
Nasıl inandım güvendim
Çok bıkkınım katmışım tozu dumana
İçim kan ağlardı ben gülerdim

Üzmedim birgün, kızmadım
Nedensiz gittin yılmadım
Küsmedim birgün darılmadım
Boşa harcadım o yılları

Şimdi korkudan uyanıp uykudan
İçime attım sayende
Oldu korkulan yarına çok mu var
Git görünme bir daha gelme

Yordu bak bu aşk kalırım kuytuda
Bir gülüşün devaydı derde
Düştüm yoktular, sözde dosttular
Ziyanı yok olma sende

(Bu son iki kıta iki defa okunmakta)

Üzmedim birgün, kızmadım
Nedensiz gittin yılmadım
Küsmedim birgün darılmadım
Boşa harcadım o yılları

(Tekrar nakarat kısmı tekrar edilmekte)

0 Comments

Yorum Gönder