Melodi Özbatur ~ Bana Bir Masal Anlat Baba Mp3 Dinle

Melodi Özbatur adlı arkadaşın sesi çok beğenildi.. Daha önceki yazımızda Yalnızlığım Şarkısını sitemizde paylaşmıştık sizlerle, bu yazımızda ise Bana Bir Masal Anlat baba adlı efsane müziği söylemiştir.

Yeni kayıtlara geçtiği için bu şarkıyıda sitemize ekliyor, sosyal medya adreslerinden sıklıkla takip ettiğim bu arkadaşın yeni söylediği tüm şarkıları anında şarkı sözüyle beraberinde sitemizin keşfedilmemiş şarkılar kategorisinde paylaşacağımı bildirmek isterim.

Şarkı Sözü :
Bana bir masal anlat baba
İçinde bütün oyunlarım
Kurtla kuzu olsun şekerle bal
Baba bir masal anlat bana
İçinde denizle balıklar
Yağmurla kar olsun güneşle ay
Anlatırken tut elimi
Uykuya dalıp gitsem bile
Bırakıp gitme sakın beni
Bana bir masal anlat baba
İçinde tüm sevdiklerim
İçinde İstanbul olsun

Söz: Yavuz Turgul - Cengiz Onural
Müzik: Cengiz Onural

0 Comments

Yorum Gönder