3 Adam Tv8 Serenay Sarıkaya Söylediği Vazgeçtim Şarkısı Dinle 21 Ekim 2016

3 Adam programı yeni sezona fırtına gibi bir başlangıç yapmak için tüm  hazırlıklarını tamamlamış durumdadır. İlk konuğu Serenay Sarıkaya olacak biliyorsunuz ki Serenay Sarıkaya'nın oynadığı İkimizin Yerine adlı filmden çok bahsedildi, konuşuldu, hakkında çeşitli yorumlar yapıldı.

Dikkatlerimizi ise en çok Vazgeçtim şarkısını söyleyen Serenay'ın sesinin güzelliği olmuştur. 3 Adam'da canlı olarak söylediği bu şarkıyı sitemize ekledik aşağıdaki videodan dinleyiniz.

Diğer konuk ise Gökhan Türkmen oluyor oda şarkıları ve skeçlerde yer alması ile programa renk katıyor.

3 Adam programın yeni sezonu ile 21 Ekim Cuma akşamı Tv8 ekranlarında olan programda renkli güzel neşeli anlar yaşanıyor.

Vazgeçtim Şarkısı Sözleri
Vazgeçtim gözlerinden
Vazgeçtim sözlerinden
Bir ah de yeter

Sessisce kimsesizce
Gönderdim dudaklarımı
Öpme al yeter

Hiç tanımaz tenim ellerini
Bilmez yüreğim bilmez yüreğini
Ah bu koku, bu ten, bu dokunuş
Ah bu delilik sarsar bedenimi
Yok olmak anıdır şimdi

Vazgeçtim gözlerinden
Vazgeçtim sözlerinden
Bir ah de yeter

Sessisce kimsesizce
Gönderdim dudaklarımı
Öpme al yeter

Hiç tanımaz tenim ellerini
Bilmez yüreğim bilmez yüreğini
Ah bu koku, bu ten, bu dokunuş
Ah bu delilik sarsar bedenimi
Yok olmak zamanı şimdi

0 Comments

Yorum Gönder