Hayat Bazen Tatlıdır Hayat Öğretmen (Hocanın) Okuduğu Söylediği Şiir Sözleri

Hayat Bazen Tatlıdır dizisi Pazar günü Star tv ekranında başlayacaktır, büyük merakla beklenen bu dizide ideal bir öğretmenin hayat hikayesi konu alınacaktır. Birbirinden değişik haylaz öğrencilerden oluşacak bir grup genç arkadaşlar ve bunlara hayatın zorlukları karşısında nasıl davranılması gerektiğini öğreteceği, yol gösteren iyilik sever bir öğretmen mügözlerimde canlanmaktadır.

Seneler öncesi izlediğimiz Arka Sokaklar dizisi biliyorsunuz ki bu alanda diziler arasında efsanedir. Öğrenciler üzerinde diğer hatırladığım dizi ise Pis Yedili'dir bunun haricinde pek kayda değer hikayeler anlatılmadı yada diziler pek fazla sevilmedi izlenmedi diye düşünüyorum.

Hayat Bazen Tatlıdır ile ilgili görsel sonucu
Neyse arkadaşlar 1. bölümün tanıtım fragmanları uzun bir süredir sosyal medya ve Star tv tarafından yayınlanmaktadır. Bu fragmanlar arasında dikkatimi çeken bir hususu sizlerle paylaşmak istedim. Hayat öğretmenin sesinden dinlediğimiz şiiri sitemize yüklediğimiz video klipten online olarak dinleyebilirsiniz.
Hayat Bazen Tatlıdır ile ilgili görsel sonucu

Anlatamıyorum

Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma, ellerinizle?

Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce

Bir yer var; biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.

0 Comments

Yorum Gönder