İlişki Durumu Evli Dizi Müzikleri Kim Söylüyor? Ben Hiç Yorulmasam Şarkıyı Dinle

Aydilge'nin söylediği müziklerine özellikle Kiralık Aşk dizisiyle benimsediğimi, sevdiğimi söyleyebilirim..

Show tv kanalında yeni adıyla yayınlanmaya başlayan İlişki Durumu Evli dizisine yeni oyuncuların katıldığınıda görmekteyiz..

Keyifli bir ilk bölüm olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim 1 Ekim'de yayınlanan İlişki Durumu Evli dizisinde çalan dizi müziklerini (şarkılarını) her hafta yayınlanan son bölüm biter bitmez hangi müzik yer verilmişse kim söylüyorsa eğer onunda bilgisini vererek, şarkı sözleriyle beraberinde indirmeden dinleyebileceğiniz video klibi sitemize yüklemekteyiz..

Yayınlanan ilk bölümde dizide yer verilen Aydilge'nin söylemiş olduğu Yollara Düşsem şarkısının video klibi aşağıdadır..

 
Şarkının Sözleri

Yol sakindi,gök dingindi
Ben huzurlu ve mutluydum
Sanma aslında öfkem burnumda
Yollara düşsem şehri terketsem
Bağları çözsem hiç düşünmeden

Ay düşmüştü,gök küsmüştü
Ben susmuştum ve bıkmıştım
Sanma aslında sonra bir anda

Yollara düşsem şehri terketsem
Bağları çözsem hiç düşünmeden
Derdimi satsam mutluluk alsam
Bir rahat olsam hiç yorulmasam

Bi beste resmedebilsem güneşten renklerle
Yüzünden hüznümü silsem yarım gülüşlerle
Yollara düşsem şehri terketsem
Bağları çözsem hiç düşünmeden
Derdimi satsam mutluluk alsam
Bir rahat olsam hiç yorulmasam  Ben Hiç Uyanmasam Bu Güzel Tatlı Rüyadan Ya da Gördüğüm gerçek olsa gözümü açınca Ben Hiç yorulmasam Senin için verdiğim savaşta Yaralarım çabuk geçse aşk rüzgarıyla Sevdamız ömür boyu sürer Bitmesin yanında günler ve geceler

0 Comments

Yorum Gönder