Karsu'nun Söylediği Kalben'e Ait Sonunda Dinle & Şarkı Sözleri

Hollanda'da doğmuş büyümüş olan Karsu yaklaşık olarak 2 yıl öncesinde kendi adını verdiği yepyeni bir şarkıyla karşımıza çıkması bir çok kişinin merakını uyandırması sonucunda günlerdir trendlerden düşmeyen sesini milyonlarca kişi çok beğendi ve hoş karşılayıp cesaretini ve başarısını kutlamıştı.

Yıllardan 2021 aylardan ise Temmuz'da yeni bir şarkıyla takipçilerine sürpriz yaşatan Karsu bu kez Sonunda adlı single yayınladı.

Biraz araştırmalar sonrasında elde edindiğim bilgiler doğrultusunda sözleri Kalben'e ait olduğunu öğrendikten sonra sitemizde sizlerle paylaşıyorum ki sizde şarkının sözlerini merak edip bakmak isterseniz veyahut dinleyin diye.

Güven ve aldatma temalarının ön planda olduğu şarkının pansiyonum’da çekilen klibinin karanlık atmosferi de, aldatma hakkındaki kurulan karanlık metni yansıtıyor.



Sonunda şarkı sözü

Benim sonunda bu cesaret

O aynada hayalet

Kalbimi etmem emanet

Kopsada kıyamet


Sorun ben de değil ki sende

Sevgi hak edilir bi zahmet

Verdiğim onca yıla

Tek istediğim adalet


Kendim gibi

Sandım seni

Farketmedim

İhanet, işaret


Başka yatakta

Yanlış zaman

Bak gerçeğe

Benimle

Ve çıplak


Bir bir dökülür tenimden

Pullar, pullar

Özgür uçuyor içimde

Kuşlar sonunda

Bir bir silinir tenimden

İzler, izler

Sensiz çoşuyor içimde

Sesler

Sonunda, sonunda,sonunda


Benim sonunda bu cesaret

O aynada hayalet

Kalbimi etmem emanet

Kopsada kıyamet


Bitti sonunda esaret

Aşkı sanmışım ibadet

Geride kalan pişman

Yoluna artık devam et


Kendim gibi

Sandım seni

Suçla beni

Umrumda değil ki


Bir bir dökülür tenimden

Pullar, pullar

Özgür uçuyor içimde

Kuşlar, sonunda

Bir bir silinir tenimden

İzler, izler

Sensiz çoşuyor içimde

Sesler

Sonunda

Sonunda

Sonunda

0 Comments

Yorum Gönder