Madbad Müzik Grubu 2021 Kargalar Dinle & Şarkı Sözü


MadBad Kimdir?

MadBad, iki çocukluk arkadaşı olan Buğrahan Kırılmaz (Mad) ve Safa Yıldırım (Bad)’ın 2020 yılında Ankara’da kurduğu müzik grubudur. Küçük yaşlarından beri çeşitli müzik projelerinde yer almışlardır. Birbirinden farklı müzik disiplinlerinden gelen grup, kendilerine has soundlarını harmanlayarak ortaya yeni bir sound çıkarmayı hedefliyorlar.

"Kargalar" şarkı sözleri


Beni bulamaz

Beni bulamazlar

Yok beni ararlar

Gece kargalar

 

Çünkü geceleri duygularım darmadağın

Fikirlerim planlarım hiçbir yerde duymadığın

Cinsten çok tersten norse

İki omzuna da konsa sana anlatamaz hiçbir bok

 

Hugin muninn sçzün yok

Senin bile kozun yok

Hugin muninn sözün yok

Senin bile (ı-ıh)

 

Beni bulamaz

Beni bulamazlar

Yok beni ararlar

Gece kargalar

 

Zihnim bir korkuluk

Özgürlük yolu yok oluş

İçine giren kaybolur

Kaybolanlarsa yok olur

Halkaların içinden yüzlerce gözle baksan

Bile anlaşılmaz yine ne yaparsan yapsan

 

Hugin muninn sözün yok

Senin bile kozun yok

Hugin muninn sözün yok

Senin için çözüm (yok)

 

Beni bulamaz

Beni bulamazlar

Yok beni ararlar

Gece kargalar

0 Comments

Yorum Gönder