Yüzyüzeyken Konuşuruz'dan Yeni Albüm Sen Varsın Diye Dinle & Şarkı Sözleri


2011 yılında kurulan müzik grubu çeşitli şarkılar ile belirli bir hayran kitlesi oluşturmuş olup günümüzde hâlâ müzik dünyasında adından bahsettiren başarılı bulduğum müzik gruplarından olan Yüzyüze Konuşuruz en hit çalışmasını 2017 de yapmışlardır. Uzun bir süre sessizlik içinde olan grubun dağıldığı dâhi düşünülürken sürpriz bir şekilde Sen Varsın Diye adlı tekli şarkıyı dijital platformlarda yayınladılar.

Yüzyüzeyken Konuşuruz yeni şarkısını ve eski söyledikleri şarkıların tamamını sitemizden dinleyebilirsiniz ayrıca şarkı sözüne ulaşabilirsiniz.

Sen Varsın Diye Şarkı Sözleri

Seni Bir Kere Görsem Belki Rahatlar Içim

Yıllar Oldu Görmedim, Belki De Biraz Özledim

Nasıl Bir Sevdaysa Ancak Kalbimi Dağladım

Seni Kaybedip Ağladım

Üstümden Sanki Trenler Geçti, Yine El Salladım


Belki Sen Varsın Diye

Belki Duyarsın Diye

Beni Anlarsın, Soru Sormazsın

Ah, Yetmedi Mi Be



Belki Sen Varsın Diye

Belki Duyarsın Diye

Beni Anlarsın, Soru Sormazsın

Ah, Yetmedi Mi Be


Bir Yere Varacak Hâlim Yok Saatim Geç Oldu

Buradan Kaçabilenler Gitmiş, Çok Göç Oldu

Nereye Gizlenmiş Bilmem Bu Işin Anahtarı

Çoğumuzun Berbat Hayatları

Birden Durdum Bak Içimden Geldi, Nasıl Da Afalladım


Çünkü Sen Varsın Diye

Orada Duyarsın Diye

Beni Anlarsın, Soru Sormazsın

Ah, Yetmedi Mi Be


Belki Sen Varsın Diye

Belki Duyarsın Diye

Beni Anlarsın, Soru Sormazsın

Ah, Yetmedi Mi Be


Gel Saklanacak Bir Yer Bulalım

İkimiz Bir, Sen Benim Sırdaşım Ol

Bak Ne Kaldı Inadından

Seni Soludum Dumanımdan

Sen Benim Yanlışım Ol


Belki Sen Varsın Diye

Belki Duyarsın Diye

Beni Anlarsın, Soru Sormazsın

Ah, Yetmedi Mi Be


Belki Sen Varsın Diye

Belki Duyarsın Diye

Beni Anlarsın, Soru Sormazsın

Ah, Yetmedi Mi Be

0 Comments

Yorum Gönder