Tuğçe Kandemir Kaybet Yokluğunda Yeni Cover Dinle & Şarkı Sözleri


Son zamanların sevilen ismi olan Tuğçe Kandemir kendine has tarzıyla ve eşsiz güzellikteki sesiyle birbirinden güzel eserleri yorumlamaya devam etmektedir.

Son olarak dijital platformdan yayınladığı Yokluğunda adlı şarkıyı seslendiren Tuğçe'nin bu yorumunu ben çok beğendim doğrusu.


Tuğçe Kandemir - Yokluğunda Sözleri

Kaybet bu öfkeni

İçinde sakladığın

Terk et o derdini

Benden almadığın

Sabret sonu aynı değil

Söylüyorum

Dinle, rüyaların her gün aynı

Olmayacak

Şimdi vazgeçersen geriye döneceksin

Gitme! Kaybedince daha çok seveceksin

Biliyorum, hiç bir anlamı yok

Yokluğunda, yokluğunda, yokluğunda...

Kaybet bu öfkeni

İçinde sakladığın

Terk et o derdini

Benden almadığın

Sabret sonu aynı değil

Söylüyorum

Dinle, rüyaların her gün aynı

Olmayacak

Şimdi vazgeçersen geriye döneceksin

Gitme! Kaybedince daha çok seveceksin

Biliyorum, hiç bir anlamı yok

Yokluğunda, yokluğunda, yokluğunda...

Yokluğunda, yokluğunda, yokluğunda...

0 Comments

Yorum Gönder