Tuğçe Haşimoğlu'ndan Ölene Kadar Dinle & Şarkı Sözü

Müzik dünyasının sevilen isimlerinden olan Tuğçe Haşimoğlu 2021'in Temmuz ayında yayına başladığı yeni albüm şarkısı Ölene Kadar hakkında düşüncelerinizi çok merak ediyorum doğrusu yorum olarak bildirirseniz yayınlayalım konu olarak.

Açıkçası dürüst olmak gerekirse ilk başta kulağıma çok hoş gelen müziği ve sözleri benim takdirimi almış durumda.

Aşağıdan şarkının sözlerine ve yukarıda ki video ile de online dinleyiniz daha sonra Haşimoğlu Tuğçe hakkında görüşlerinizi yorumda ifşa olarak bildirip bizde yayınlayalım.

Ölene Kadar Şarkı Sözleri

Seni tanımak çok güzel

Gülüşünü bilmek

Utanmanı izlemek

Kokunu hissetmek

Bir gülsen mesela

Bu dünya cennet bana

Utansan kıskanırım seni 

Başkası görmesin asla

Sen söyle ben dinlerim sonsuza kadar 

Sesin huzur veren çağlayan bir pınar

Kokun kalsın üzerimde

Gitmesin bir yere

Sızlatsın burnumu

Ah ben ölene kadar...


0 Comments

Yorum Gönder