İşte Benim Stilim Melek Özçağan Sevgilisi İfşa İnstagram Resimleri / Nereli Kaç Yaşında

İşte Benim Stilim Melek Özçağın Kimdir ?

21 Kasım Pazartesi günü ilk bölümü ile İşte Benim Stilim Tv8 ekranlarına merhaba dedi. Yeni sezon yarışmacıları birer birer sahneye çıkarak kendilerini tanıttılar. Melek Özçağın iddialı isimler arasında yerini alırken kendisini tanıttı ve tarzı hakkında bilgiler verdi. Daha önce evlenmiş boşanış 8 yaşında bir kızı var. Dans ediyor ama ailesi dans etmesine karşı geliyor. Beni ve tarzımı seveceğinize kesinlikle inanıyorum.
Melek Özçağan kimdir kaç yaşında | İşte Benim Stilim yarışmacıları
Adı : Melek Özçağın

Yaşı : 26

Boyu : 1,76

Kilosu : 57

Mesleği : Dans

Doğum  Yer : Kars

Burcu : Yengeç
işte benim stilim melek özçağan ile ilgili görsel sonucu


Bu sezon İşte Benim Stilim yarışmasında sürpriz bir jüri üyesi var. Sosyal medya fenomeni Kerimcan Durmaz haftanın bir günü yarışmada olacak ve yarışmacılar hakkında fikirlerini dile getirecek. Öykü Serter sunumu ile Tv8 ekranlarında yer alan program yeni sezonda da bomba gibi yarışmacılar ile reyting rekorları kırmaya aday.
işte benim stilim melek özçağan ile ilgili görsel sonucu

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Harika kalça dansı videosunu izlemek isteyen burda

    YanıtlaSil