O Ses 30 Aralık Sende Başını Alıp Gitme Şarkısı Dinle

O Ses Türkiye yarışması tüm heyecanı ile devam ederken artık jürilerin takımları da yavaş yavaş dolmaya başladı.

O ses Türkiye de  çalan Sende Başını Alıp Gitme Ne Olur Şarkı Sözleri yılının son saatlerine girerken  Aralık günü seslendirilen Sende Başını Alıp Gitme Ne Olur şarkısı geceye damga vurdu.

Rahmetli sanatçı Cem Karaca nın Nerede Kalmıştık albümünde yer alan  ve birçok kişi tarafından da seslendirilen bu güzel Cem Karaca şarkısı Sende Başını alıp gitme şarkısı O ses Türkiye yarışmasında 30 Aralık 2016 Cuma akşamında büyük bir beğeni topladı.

Ben suyumu kazandım da içtim.
Ekmeğimi böldüm de yedim.
Alkışı duydum, ihaneti gördüm.
Sesim de oldu, sessizliğimde.
Seviştiğimde oldu benim.
Sende başını alıp gitme ne olur. ne olur tut ellerimi.
Hayatta hiçbir şeyim az olmadı senin kadar,
Hiçbir şeyi istemedim seni istediğim kadar.
Sende başını alıp gitme ne olur. ne olur tut ellerimi.
Ne olur...

0 Comments

Yorum Gönder