İşte Benim Stilim 25 Aralık Kim Elendi? Çağla Sarıoğlu Elendimi?

25 Aralık İşte Benim Stilim Kim Elendi? İşte Benim Stilim'de Bu Hafta Elenen Yarışmacı Kim Oldu? 25 Aralık İşte Benim Stilim 2017 Kim Elendi? 25 Aralık İşte Benim Stilim 2016 Haftanın Birincisi Kim Oldu? 25 Aralık İşte Benim Stilim 10 Bin TL ödülü kim aldı? İşte Benim Stilim 2016 yedinci haftasında elenen isim belli oldu. İşte Benim Stilim 25 Aralık eleme gecesinden elenen yarışmacı ve 10 Bin TL kazanan yarışmacı kim oldu? İşte detaylar...

İşte Benim Stilim Eleme Gecesi-İşte Benim Stilim son haftasında yarışmaya erken veda eden isim kim olacak. 4. Haftada DANS konseptinde yarışan yarışmacılar birbirlerine ağır eleştirilerde bulunurken aynı zamanda komik anlar da yaşandı. Bakalım İşte Benim Stilim 2016 18 Aralık üçüncü haftanın son günü neler yaşanacak...

İşte Benim Stilim yarışmasının 4. haftasında 11 yarışmacıdan 1 yarışmacı bu akşam elendi. Bu hafta işte benim stilimde hafta içi topladıkları 2'şer puan ve jüri kararı ile en yüksek puan alan ve 10 bin TL kazanan yarışmacı ??? oldu.

Sizde Gala Gecesi Hakkında Bu sayfanın altına yorumlarınızı yapabilirsiniz...

Eleme potasına giren Dört isimden Bahar Candan, yarışmacıların oyları ile koruma altına alındı. Eleme potasında 3 isim kaldı. Eleme potasında kalan Tuğba, Esin ve Niran üçlüsünden Tuğba Çiğdem, jüriler İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve Nur Yerlitaş'ın ortak kararı ile elendi. Yarışmaya oyunculuk yapan model Çağla Sarıoğlu dahil oldu.

Jürilerin ortak kararı ile ÇAĞLA SARIOĞLU yarışmaya veda etti.
ÇAĞLA SARIOĞLU'nun yerine gelen yarışmacı ise ???  oldu...

25 Aralık İşte Benim Stilim 2016 Gala Gecesi İzle



25 ARALIK'TA ELENEN İSİM ÇAĞLA SARIOĞLU OLDU...
İŞTE BENİM STİLİM ÇAĞLA SARIOĞLU ELENDİ...


25 Aralık İşte Benim Stilim Kim Elendi: ÇAĞLA SARIOĞLU
25 Aralık İşte Benim Stilim Kim Birinci Oldu: ??? 
25 Aralık İşte Benim Stilim Konsept: DANS
25 Aralık Yeni Gelen Yarışmacı: ???

0 Comments

Yorum Gönder