İşte Benim Stilim Nazlıcan Arkan İfşa İnstagram Resimleri, Sevgilisi Kaç Yaşında Nereli

İşte Benim Stilim Yarışma Formatı ve Yarışma Kuralları

Tv8 ekranlarında gündüz kuşağında yayınlanan ve izleyenleri ekran başına kilitleyen İşte Benim Stilim Moda Yarışması Yeni Sezonda da moda konusunda birbirinden iddialı  yarışmacılarıyla ekranlarımıza merhaba demiştir.
İşte Benim Stilim Nazlıcan Arkan Kimdir, Nereli, Kısaca Hayatı, Vikipedi


NAZLI CAN ARKAN İFŞA İNSTAGRAM ADRESİ VE RESİMLERİ

İşte Benim Stilim moda yarışmasında Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu, İvana Sert jüri koltuğunda otururken, Öykü Serter de yarışmanın sunuculuğunu üstlenmektedir. İşte Benim  Yarışmada bir birinden güzel yarışmacılar kendi tarzlarıyla jüriyi etkilemeye ve yüksek puan almaya çalışmaktadır.
İşte Benim Stilim Nazlıcan Arkan Kimdir?

İştе Bеnim Stilim Nazlıcan Arkan 1993 yılında İstanbul’ da dünyaya gelmiştir. 23 yaşında olan Nazlıcan Arkan İstanbul’da yaşamaktadır. Nazlıcan Arkan yarışmaya katılmadan önce bankacılık yapmıştır. Modayı ve güzel giyinmeyi sevdiği için İşte Benim Stilim yarışmasına katılmıştır. Yarışmada birinci olarak ayrılırsa butik açmak istemektedir. 
İşte Benim Stilim Nazlıcan Arkan Kimdir, Nereli, Kısaca Hayatı, Vikipedi
İşte Benim Stilim Nazlıcan Arkan Fiziksel Özellikleri

İşte Benim Stilim Nazlıcan Arkan Kimdir, Nereli, Kısaca Hayatı, Vikipedi

İşte Benim Stilim Nazlıcan Arkan Doğum Yeri: İstanbul

Nazlıcan Arkan Doğum Tarihi: 1993

Nazlıcan Arkan Saç Rengi: Siyah

Nazlıcan Arkan Göz Rengi: Siyah

Nazlıcan Arkan Boyu: 1,70

Nazlıcan Arkan Kilosu: 58

Nazlıcan Arkan Mesleği: Bankacı

İşte Benim Stilim Nazlıcan Arkan Eğitimi: Üniversite mezunu

0 Comments

Yorum Gönder