Halil Sezai Unutmak İstiyorum Sözleri / Mp3 Dinle

Sevilen ve kendine has tarzı ile söylediği şarkılar ile dinleyenleri kendine hayran bırakan Halil Sezai, Ahmet Selçuk İlhan'ın 2016 albümünde yer alan  ve Ferdi Tayfur un da seslendirdiği "Unutmak İstiyorum" şarksını kendine has yorumu ile seslendirdi.Halil Sezai Unutmak İstiyorum şarkısı ve şarkı sözlerini sitemizde bulabilirsiniz.


Halil Sezai Unutmak İstiyorum Sözleri

Bana onu sormayın unutmak İstiyorum
Artık hatırlatmayın unutmak İstiyorum

Kalbimi kanatmayın dünyamı karartmayın
Onu hatırlatmayın unutmak İstiyorum

Aşkı beni yaksa da umutlarım solsa da
Unutmak zor olsa da unutmak İstiyorum

Bu aşk bitti sonunda gitti kendi yolunda
Onu ömür boyunca unutmak İstiyorum

Ona ait ne varsa Içimde paramparça
Mazimi sayfa sayfa unutmak İstiyorum

0 Comments

Yorum Gönder