Cesur ve Güzel 8. Bölüm Çalan Şarkı Ay Ben Ölüyorum Dinle 29 Aralık

Cesur ve Güzel dizisi Star Tv ekranlarında heyecanla izlenirken dizide çalan fon müzikleri ve tüm şarkılar da oldukça popüler oluyor. Dizide 29 Aralık Çarşamba akşamı 8. bölümde Çalan Eski Bandonun Ay Ben Ölüyorum şarkısı da oldukça ilgi gördü.Sizler için derlediğimiz şarkıyı paylaşıyoruz.


Cesur Ve Güzel Kötüsün Dünya Kötüsün Şarkısının Sözleri 29 Aralık

Ateş olmuşsun beni yakar mı bu
Sullar seller gibi ezberlemişken seni
Zaman hiç acımaz ki unutturdu mu beni
Yaşarken ölüsün kötüsün dünya kötüsün
Ay ben ölüyorum ben ay ay

Beni sordun mu günler kanlı bıçaklı
Yeter artık düşler bırakın elimi kolumu
Bu yollar kaç şeritli hepsi tek yön biletli
Sen giderken ağlamak gelir içimden
Ay ben ölüyorum ben ay ay

0 Comments

Yorum Gönder