En İyi Benim Bahar Olgun Kimdir? İfşa İnstagram Resimleri, Nereli Kaç Yaşında

En İyi Benim Yarışma Formatı ve Yarışma Kuralları En iyi Benim Fox Tv ekranlarında tüm hızıyla devam etmekte ve izleyenleri ekran başına kilitlemektedir. En İyi Benim’ de bir erkek aday, kendisine talip olarak gelen dört bayanla ve bu bayanların her gün birisi ile akşam yemeği yemektedir. Fakat bu akşam yemeğini dışarıda değil, talip olan kişi kendi elleriyle yapacak seçici adayımız da yemekte onu tanımaya çalışacaktır. Cuma günü ise yapılacak olan haftanın finalinde ise seçici olan aday dört bayan talibini kendi evinde ağırlayacak ve gecenin sonunda kendi kararının ne olduğunu hangi aday ile yoluna devam ettiğini açıklayacaktır. En İyi Benim Bahar Olgun Kimdir, Kısaca Biyografisi En İyi Benim Bahar Olgun Kimdir, Nereli, Kısaca Hayatı En İyi Benim Bahar Olgun 11 Ağustos 1988 yılında Ankara’ da dünyaya gelmiş ve 29 yaşındır. Gayrimenkul danışmanı olarak çalışıyor daha önce evlillik yapmış ve bir çocuğu vardır. Aslen Ankaralı evleneceği erkeğin iç güveysi olarak gelmesini istemekte ve lükse oldukça düşkün aylık 15-20 bin lira gideri olduğunu belirtiyor eski eşinden boşanma nedeni olarak ondan arabasını satmasını istemesi olarak belirtirken bu haftanın farklı adaylarından birisi. Bahar Olgun, bir dönem Antalya’da mankenlik yapmış ve şimdilerde İstanbul’da yaşamını Sadri Alışık Kültür Merkezi’nde Tiyatro eğitimi alan Bahar Olgun oyunculuk da yapmış ve Bu tarz benim adlı moda yarışmasına katılmıştır. Bahar Olgun aradı hayat arkadaşını ve aradığı eş adayını En İyi Benim adlı programda bulacağına inanmaktadır. En İyi Benim Bahar Olgun Fiziksel Özellikleri En İyi Benim Bahar Olgun Kimdir, Nereli, Kısaca Hayatı En İyi Benim Bahar Olgun Doğum Yeri: Ankara Bahar Olgun Tarihi: 1987 Bahar Olgun Saç Rengi: Siyah Bahar Olgun Göz Rengi: Mavi Bahar Olgun Mesleği: Gayrimenkul Danışmanı Bahar Olgun Eğitimi: Sizce En İyi Benim Selami Meydanoğlu hangi gelin adayını seçmelidir kendi görüşünüzü bizlere yorum bırakabilirsiniz.

0 Comments

Yorum Gönder