Onur Can Özcan Kibrit Mp3 Dinle / Şarkı Sözleri Sözü

Onur Can Özcan arkadaşımızla ben yıllar öncesi tanışma fırsatını yakaladım o günden itibarende yakında takip ettiğim ender kişiler arasına kendisinede yer verdiğimi söylemeliyim.

Söylediği şarkılar ile gönüllerimizi fetheden ve gittikce takipçi sayısını fazlalaştıran Onur Can Özcan son olarak söylediği Kibrit adlı müziği sitemizde paylaşmaya karar verdik, aşağıdan şarkının sözlerine ulaşabilirsiniz.

Ayrıca Onur Can Özcan'ın efsane şarkısını daha önceden sitemizden sizlerle paylaşmıştık. İsteyen arkadaşlar Ayyaş şarkısınıda tekrardan dinleyebilirsiniz.



Hangi yüzüne baksam insanların ?
Karar veremem.
Bir yüzüne gülsem, diğer yüzü pişman eder hemen.

Yetmezmiş gibi..
Yalnızlığı kapımın önüne bırakıp kaçan bir kadın var.
Ben de aşkı ona bıraktım.
Ne kapı açıldı, ne aşk hayatta.
Aşk öldü karda kışta.
Yalnızlıksa şimdi en güzel yaşında.

Sen beni yak, ben sigaramı.
Bir kibrit kadar mı hayatın ?
Anca yakar mısın ?
Başka işe yarar mısın?
O başkasını sarsın, sen sigaranı.
Bir derdi var, dinle dumanını.
Bu son şarkımız.
İçim rahat artık.

0 Comments

Yorum Gönder