Ados (Adem Oslu) Göklerden Yeni Şarkısı Sözleri Dinle

Adem Oslu (Ados) yepyeni şarkısını sevenleriyle buluşturdu. Göklerden adlı şarkının sözlerine aşağıdan ulaşabilirsiniz aynı zamanda online olarak video klipten dinleyebilirsiniz.

Söz/Müzik: Ados

Beat/Altyapı: Azel Bert

Mix&Mastering: Kadim Tekin

Video Art: Ados

Oyuncular: Haru (Sarı Kedi), Hana (Kara Kedi)

Göklerden şarkı sözleri

değme düşerim

ışık bile benim için üşenir

keriz mi neyim

sonu görüp yine sona giderim

ama bu zora gider artık

olurunu bileyim hayatın hey

her şeyin kobayı gibiyim

bir de sorayım hesabı

bir kerelik de değil bana bir şey

söyleyin yaşıyor mu bu garip birey


taşıyorum her yükü tek

gözlerim alıştı bu karanlığa pek

sözlerim ateş eder ölüsüne çek

söylerim söyleyemediğini de hep

sokağımda gölgeler hepsiyle cenk

bir elim huzurda bir elim savaşta hep

tansiyonun sonu gelmeyecek gibi

bendeki öfkeyi kim yenecek


göklerden düşmedi ışığın hiç üstüme

bendeki gözlere bak

karanlığa yürümeyi sevdiren halime bak

içimde yıkılmış harabeyi aydınlat (artık)


bir gün istemsiz gördüm

namerdin gerçeği yüzümüze sövdü

giden gider ama benim için hepsi öldü

basit olabilir ama gerçek bir döngü

nasıl acımasız olunurmuş onu gördüm

tokadını eksiltmedi yüzümüzden kördüğüm kader

öldüğüm kadar yaşasaydım bana yeterdi

neden

neden

sormak da keder


kara günlerden geçtim

deli yollardan aştım

yüce dağlardan uçtum

beni durdurmaya yetmedi bu keder

daha kendimden geçsem

yine yanlış yol seçsem

en yüksekten düşsem

beni durdurmaya yetmez bu keder

0 Comments

Yorum Gönder