Esra Balamir'den Adamım'a Sıcak Görüntüler Video Klibi izle


“Adamım” şarkı sözleri ile

İşte benim aşk kurallarım

Yüreğim körpecik üzme adamım

İçimde hala onun yangını var

Bulutlar cağırır söndürme adamım

Sen adamım bakma öyle

Sileceksin beni bir kalemde

Ellerin okşamasın saçlarıma düşeceksin

Sen adamım bakma öyle sileceksen beni bir kalemde

Ellerin okşamasın saçlarıma düşeceksen

Belki hala derinlerde bir kor var yüreğimde

Yinede gözlerime bakma yabana atma Kanayan kalbimle adamım.

Söylemediğim aşk kurallarım

Geçici mi kalıcı mısın adamım

Yüreğimde hem ateş hem yağmur taşırsın

Serseri rüzgar gibi misin adamım

Bak hani varya benliğimde

Haykırıyor gözlerimde

Vurdular beni ansızın o toyluk günlerimde

Adamım bakma öyle sileceksen beni bir kalemde

Ellerin okşamasın gözlerime düşeceksen

Belki hala derinlerde bir kor var yüreğimde

Yinede gözlerime bakma yabana atma Kanayan kalbimde adamım

Sen adamim bakma oyle sileceksen beni bir kalemde

Ellerin oksamasin saclarima duseceksen

Belki hala derinlerde bir kor var yregimde

Yinede gozlerime bakma yabana atma

Kanayan kalbimleeee adamım

0 Comments

Yorum Gönder