CHURN EVRAĞI NEDİR? TURKNET CHURN BELGESİ NEREDEN ALINIR


Yıllardır TTNet kullanıcısı olduğumdan ötürü diğer internet sağlayıcı firmaların neler olduğunu hangi firmaların ne denli hizmet verdiğini bilemediğim için ve sözleşmem bitiminde TTNet fiyatlarını yükselttiği için arayış içinde bulundum..

Kısa bir zaman sonra Türknet kullanmaya karar vererek başvuruda bulundum daha doğrusu biraz zaman aldı sebebi ise online başvuru esnasında benden istediği churn evrağının ne olduğunu anlamaya çalışmak ve sürekli başvuru esnasında hata alıyor oluşum biraz beni üzmüş olsada kararımdan vazgeçmedim ama doğrusunu söylemek gerekirse az kalmıştı :)


Bunun üzerine müşteri hizmetlerinin iletişim olarak bıraktıkları telefon numarasını arayarak kısa bir süre içinde bağlandım ve karşılaştığım sorunu dile getirdim ufak bir tebessümünü hissettim temsilci bayan arkadaşın olabilir hoş bir diyalog geçti aramızda işin sonunda mutlu sona ulaştım..


İnternetten indirin ve imzalayın dedikleri üyelik sözleşmesi ile birlikte çıktı aldığımız abonenin işletmeci değiştirmesi için talep formuna churn belgesi adını verdiklerini öğrendim, eğer ki sizde bu sorunlar karşılaşıp churn nedir diye sorunuz olursa diye de bilgilendirme amaçlı buraya yazmak istedim..


Kalın sağlıcakla.


 

0 Comments

Yorum Gönder