Ebru Ünal Sandık Sözleri Şarkısı Dinle

Ebru Ünal Sandık adlı yeni şarkısıyla müzik dünyasında sevenlerine kocaman bir merhaba diyen güzel ses daha önceden olduğu gibi bu çalışmasıyla da dijital radyolar da kısa süre içinde zirvede ki yerini alacaktır.


2021 yılı Haziran ayında yayınladığı Sandık şarkısının sözlerine aşağıdan ulaşabilirsiniz ayrıca online olarak dinleyebilirsiniz.


Ebru Ünal Sandık Şarkı Sözleri

Toz pas içinde bedenim, yokmu bana yer bir odada?

Bir zaman en nadide köşedeydi benim yerim

Şimdi rafa kaldırılmış, eskicide bile yok bir değerim

Sana neler oldu bilmem ama ben eski benim

Vaz mı geçtin benden pas mı tuttu yüreğin?

Altınken pula mı döndüm? Ateşken küle mi döndüm?

El mi oldum sana, bana sırtını döndün?


Olmadı olduramadık demekki hadi durma git

Çekeceğim acılara ben razıyım ama bende bit

Yokcu yolunda gerek gidene dur denilmez

Kalbim bir sandık sen ise içinde ama vuramam kilit

0 Comments

Yorum Gönder