Tuğkan & Aspova Ecel Şarkı Sözü Tuğkan Yeni Şarkıları

Yaklaşık olarak 3 yıl öncesinde müzikleriyle tanıştığım başarılı bulduğum sanatçılar listesine eklediğim Tuğkan 18 Haziran günü digital ortamda yayınladığı yeni şarkısı olan Ecel çok beğenildi.


Müzik kategorisindeki trend şarkılar arasında çok kısa bir sürede yerini alan bu yeni şarkıyı tek başına söylemiyor, Aspova ile güzel bir müzik ziyafeti veren bu ikilinin düetini aşağıdan dinleyebilirsiniz ayrıca şarkı sözüne de ulaşabilirsiniz.
 Tuğkan - Aspova Ecel Şarkı Sözleri

 Hayat böyle nasıl geçer

Sanki geldi bize ecel

Bayat artık hepsi

Sen yok ben yok


Ya var ya da yok bu kez arkama bakmadan kaçtım hep aynı terane

Ya kal ya da git çünkü doldu vakit beni anlamaz oldu el alem

Artı ve eksimiz ters kutup hep bizi çekecek hiç etme müdahale

Yan yana hep bir çocuk bir köpek sıcacık yemek hep bir hayal et

Yeter bul beni çok geç olmadan (ey)

Nedensizce bir sebep sormadan sev

Hatta o kabuslarından da bahset

Birazcık ağladıktan sonra dans et


Hayat böyle nasıl geçer

Sanki geldi bize ecel

Bayat artık hepsi

Sen yok ben yok


Nefret ettim dedim aşk filmlerinden

Gerçek hayatta yoktu böyle şeyler

Aslında sinirimden böyle söyledim

Ben o kadınları hiç hak etmedim

Şansım yok diye mızmızlandım

Belki kasa sırasındaydın bu evden çıksaydım

Belki aynı o filmdeki gibi olurdu

Geçmişimi sildirip de seni unutamasaydım


Hayat böyle nasıl geçer

Sanki geldi bize ecel

Bayat artık hepsi 

Sen yok ben yok


Söz & Müzik: Tuğkan & Aspova

Düzenleme: Aspova

Mix & Mastering: Aspova

Elektrik Gitar: Mert Çalışkan 

Elektrik Gitar & Akustik Gitar: Ozan Doğan Ariz

Kapak: Kybrid

Fotoğraf: Yusuf Gündüz


Yönetmen: Murat Joker

Kameraman: Yusuf Can Güneş

Yardımcı Kameraman: İzzet Güneş

Stilist: Görkem Öden

Saç & Makyaj: Kübra Bayram

Prodüksiyon: Rugged Production

Post Prodüksiyon: Çisem Baydar

Renk: Oğuz Birgölge

Stüdyo: Baret Film

Oyuncular: Ceren Bayhan, Elif Yıldırım

Prodüksiyon Sorumlusu: İlhan Balamur

0 Comments

Yorum Gönder