Dilan Şah Efil Efil Şarkısı Sözleri Dinle

Güzel sesiyle müzik severlerin karşısına çıkan Dilan Şah 2021 yılında söylediği yeni şarkısına vermiş olduğu emek kesinlikle büyük bir takdiri hak etmektedir.

Özellikle şarkının sözleriyle yediden yetmişe herkesin yüreğine dokunan Dilan'ın bu son çıkardığı single albüm çalışmasını online olarak sitemizden dinleyebilirsiniz ayrıca size tavsiyem telefonda şarkı listenizden uzun bir süre çıkmayacaktır muhakka indirin tavsiyemdir.

DILAN ŞAH EFİL EFİL ŞARKI SÖZLERI


YARASI YAR OLANIN YARASI YOKTUR

GÖNLÜ HAZAN YERİDİR EFKARI ÇOKTUR

BENİM BU DERDİMİN DERMANI YOKTUR

BENİM BU DERDİMİN DERMANI YOKTUR


EFİL EFİL ESEYİ DA AYRILIK YELİ

KIYA VURMUŞ SALIM DA YARİM GİDELİ

KINAMAYIN ADOSTLAR AŞKTAN ÖLENİ

AYRILIK DERDİMİN DERMANI YOKTUR


YAYLAYA VARAMADIM DA KAPANDI YOLUM

SEVDAMI DİYEMEDİM DE TUTULDU DİLİM

YARİMİ ALAMADIM DA TUTMUYOR ELİM

YARİMİ ALAMADIM DA TUTMUYOR ELİM

0 Comments

Yorum Gönder