Cam Tavanlar Yeni Son Bölüm Fragmanda Çalan Şarkı Sözleri

Hep merak etmişizdir sevdiğimiz dizilerin yayınlanan yeni bölümlerinde jenerik müziği haricinde sahneler de nadir olarak yer verilen çalan şarkıları kim neye göre nasıl seçiyor?

Acaba sanatçı benim reklamım için dizi yapımcısına bir bölümde yer verin bu parçayı çalın mı diyor yoksa yapımcı uygun gördüğü müziği çalıp ücretini sanatçıyla kendi aralarında anlatıyorlar mı bilemedim.

Herneyse Cam Tavanlar adlı dizi yayınlandığı son bölümde radyo ve dijital müzik platformlarında uzun süredir zirvelerde listelenen Benim O adlı şarkıya yer verilmesi sonucunda eserin sahibi Tuğba Yurt'tan güzel bir hareket geldi.

Normalde şarkısı çalınan sanatçılar telif hakkı için dava açıyor ve hakkını ücretini alıyor dolayısıyla Tuğba Yurt telif atmadı lakin yapımcıdan karşılığında sokak hayvanları için mama alın çağrısında bulundu ve gönülleri fethetti.

Tuğba Yurt'un cam Tavanlar dizisinde çalan şarkının o sahneyi sizlerle paylaşıyoruz hoşçakalın.




Tuğba Yurt’un telif ücreti yerine ”Sokak hayvanları için mama alırsanız bana yeter” açıklamasında bulunduğu belirtildi. Ünlü şarkıcının bu hareketi takdir topladı.


Takıldığım, sakındığım

Sarıldığım uzaktan biri var, biri var

Satır satır bakıştığım

Ve yatıştığım görünce bir o var, iyi ki var

O, benim o

Kimseye vermem, benim o

Söylemem ismini, bilir o kendini

Kalbimin tek sahibi o (Benim, benim, benim)

O, benim o

Kimseye vermem, benim o, benim o

Söylemem ismini, bilir o kendini

Kalbimin tek sahibi o

Takıldığım, sakındığım

Sarıldığım uzaktan biri var, biri var

Satır satır bakıştığım

Ve yatıştığım görünce bir o var, iyi ki var

O, benim o

Kimseye vermem, benim o

Söylemem ismini, bilir o kendini

Kalbimin tek sahibi o (Benim, benim, benim)

O, benim o

Kimseye vermem, benim o, benim o

Söylemem ismini, bilir o kendini…

0 Comments

Yorum Gönder