Ben Bilmem Sözleri 2021 Düğün Dans Şarkısı Seçimi En Çok Sevilen


Dünyayı yakıp yıkan hemen hemen her yeri etkisi altına alan covid19 salgın hastalığının getirdiği yasaklar doğrultusunda biliyorsunuz ki uzun zamandır düğün etkinlikleri ülkemizde yaşanmıyordu.

Normalleşme süreciyle beraberinde yeni evlenecek çiftlerin düğün organizasyonları gerçekleştirdikleri bu eğlence gününde uzun süredir sessiz olan Ebru Yaşar'ın yeni albümü olan Gel de Sevme ile birlikte yayınladığı Ben Bilmem adlı şarkısı hemen hemen her düğünde favori müzikler arasında çoktan yerini aldı.

Ebru Yaşar yeni albümünde yer alan Ben Bilmem'in vermiş olduğu zirvenin keyfini doyasıya çıkarmaktadır.


Ebru Yaşar albümleri


1995 - Bu Sahilde

1997 - Sevenler Ölmez

1999 - Seni Anan Benim İçin Doğurmuş

2003 - Aşkımız Buraya Kadar

2006 - Yeşillenirim

2008 - Seviyorum Seni

2011 - Delidir

2013 - Sanat-ı Ebru

2017 - Haddinden Fazla

2021 - Gel de Sevme (Nisan ayında)


Ebru Yaşar 'single'ları


2012 - Ağlayamıyorum

2014 - Cumartesi

2019 - Alev Alev

2020 - Kalmam


Ebru Yaşar: Ben Bilmem sözleri


Dağıldım, döküldüm

Vurgun bu olsa gerek

Sanırsın uzaktan mutluluk bana denk

Kahrımdan ölsem senin kılın kıpırdamaz belli

Ben nerde hata yaptım

Bunu kim bilebilir ki?


Ben bilmem

Senden ayrı uyumam geceleri

Darda kalırım da yakmam gemileri

Sen öğret bana da aşksız gülmeyi

Ben bilmem ki sensiz sevmeyi


Ebru Yaşar: Yalnız Uyunmaz

0 Comments

Yorum Gönder